Ferie i Silkeborg

Vi lå på terrassen camping med en kanon udsigt over søen og himmelbjerget når vi havde været på vores daglige motions tur var det afslappende at sidde og kikke ud over søen og på tårnet på himmelbjerget.

Billedet er taget fra den stol jeg sidder på inde i forteltet.

Sådan ser man ud, når vi har været på trave tur til himmelbjerget,
så vil man gerne gemme sig væk fra det hele.

Det er udsigten fra himmelbjerget over den campingplads vi lå på, hvis man kan lide en smuk udsigt, er det stedet at tage hen, bare sidde og nyde den ro der er på vandet og skyerne der får farverne til at skifte.
Kanoturen vi var på (jeg turde ikke at tage kameraet med), vi sejlede ind mellem nogle træer, efter at været på tværs af strømmen, og i modvind, der startede vi med at se, en snog, komme svømmende, i vandet den var hele turen værd, vi sejlede ind mod en anden by, fandt et hyggeligt sted, hvor vi spiste vores madpakke, vi nåde kun halvvejs, ind til den anden by, så vendte vi om, det sidste stykke var ret slemt, båden vil ligge sig på tværs, af bølgerne og vi padlede som nogle gale, men kom kun en lille stykke, da vi kom tilbage var vi helt færdige og så skulle vi gå op af bakke der blev ikke snakket meget. Det har været en aktiv ferie bare at gå til himmelbjerget var hårdt, og en masse ture inde omkring Silkeborg vi var også i Mønsted kaklgruber der fik vi også gået nogle kilometer. Fredag var vi til ride stævne i Silkeborg ride klub, hvor hende der underviser Natalie, skulle til springstævne, det måtte vi jo lige se hvordan det gik.